پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی
سرخط خبرها

ویدئو | شناگران ملی پوش در مشهد به آب زدند

  • کد خبر: ۱۳۵۰۷۶
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
ویدئو | شناگران ملی پوش در مشهد به آب زدند
اردوی شناگران منتخب زیر ۱۵ و ۱۷ سال کشور در استخر شهید حججی شروع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهر مشهد بعنوان یکی از قطب‌های شنای ایران، یک بار دیگر در کانون توجه علاقه‌مندان به این رشته در کشور قرار گرفت. شناگران جوان زیر ۱۵ و ۱۷ سال کشورمان برای رسیدن به لباس تیم ملی، از امروز در استخر شهید حججی مشهد به آب زدند. ستاره‌هایی که پیش‌تر و در مرحله قبلی این اردو در مسابقات کشوری در استخر آزادی تهران شرکت کرده بودند و موفق به کسب مقام‌های اول و دوم رشته‌های خود شده بودند. مجید مشتاق عشق که سال‌ها روی صندلی ریاست هیئت شنای استان تکیه زده بود، حالا چند ماهی می‌شود که در قامت سرمربی تیم ملی ظاهر شده و کار استعدادیابی و آماده سازی نیرو‌های جوان را برعهده گرفته است. این مرحله از اردو با حضور نزدیک به ۲۰ ورزشکار از صبح امروز شروع شده و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

مشتاق: مشهد یکی از پایگاه‌های ملی شنای ایران است

مجید مشتاق رئیس سابق هیئت شنا و شیرجه استان که این روز‌ها بعنوان سرمربی تیم ملی شنای رده‌های پایه فعالیت می‌کند در ابتدای صحبت هایش با اشاره به ظرفیت‌های شنای مشهد گفت: فدراسیون شنای کشور، مشهد را بعنوان یکی از ۴ پایگاه ملی شنای ایران معرفی کرده است. وی در ادامه به شرایط اردوی تیم ملی در مشهد هم اشاره کرد و گفت: در راستای طرح استعدادیابی و ارتقای سطح شنای کشور، ۲۰ نفر در این مرحله از اردو حاضر هستند که ۵ نفر از این ورزشکاران، بومی استان خراسان و شهر مشهد هستند. تلاش می‌کنیم با یک تیم ۸ نفره از مربیان که شامل همکاران من در سایر استان‌ها هم می‌شود، شناگران را آماده مسابقات داخلی و بین المللی کنیم. بازی‌های لیگ و رقابت‌های داخلی یکی از فرصت‌هایی است که است که این استعداد‌ها می‌توانند، خودشان را ثابت کنند و البته برای بازی‌های بین المللی آماده شوند.

مشتاق در ادامه افزود: بخاطر کرونا دوسالی را عقب افتادیم و بحث استعدادیابی را از دست دادیم، اما دوباره این کار را شروع کرده‌ایم. این ورزشکاران پشتوانه شنای ایران هستند و البته خیلی از این بچه‌ها همین الان هم جزو رکوردداران کشوری هستند.

سرمربی مشهدی تیم ملی در پایان گفت: اردوی خوبی در حال برگزاری است و شکرخدا ورزشکاران هم از شرایط موجود راضی هستند. البته مربیان دیگر هم که از استان‌های دیگر آمده اند همین نظر را دارند و از امکانات و شرایط رضایت کامل دارند و از این بابت من از رئیس هیئت شنای استان و مدیر کل ورزش و جوانان استان هم تشکر می‌کنم.

گرایلی: منتظر تصمیم فدراسیون، برای شرکت در لیگ بانوان هستیم

حسین گرایلی رئیس هیئت شنا، شیرجه واترپلوی استان هم که در استخر شهید حججی مشهد حضور داشت درخصوص برنامه‌های آتی شنای مشهد گفت: اردوی منتخبین رده سنی ۱۵ و ۱۷ سال کشور در مشهد در حال برگزاری است. ششمین دوره مسابقات جام ولایت هم از روز شنبه در مشهد برگزار می‌شود و حدود ۱۵۰ شناگر از شهر‌های مختلف کشور حضور خواهند داشت. وی در ادامه افزود، البته از استان خراسان رضوی هم حدود ۲۰ شناگر در این دوره از مسابقات حاضر خواهند بود که امیدواریم بازهم مثل قبل عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

گرایلی در بخشی از صحبت هایش به بحث بانوان هم اشاره کرد و گفت: برای بانوان اسپانسر پیدا کردیم و در انتظار تصمیم فدراسیون هستیم تا در صورتی که مسابقات لیگ شنای بانوان کشور را برگزار کنند، ما هم تیم استان را در این مسابقات شرکت دهیم. نامه اعلام آمادگی خودمان را هم زده ایم و حالا باید ببینیم از پایتخت چه تصمیمی برای ما گرفته می‌شود. از همین جا این قول را می‌دهم همین مسابقات جام ولایت امام رضا را که از شنبه شروع می‌کنیم در اسفند یا اواخر بهمن ماه برای بانوان برگزار کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->